Kazuistika – stavy před a po ošetření

Lidé často přicházejí s bolestí, někdy již v kritickém stavu. Mnohdy již měli za sebou neúspěšný chirurgický zásah nebo je z chirurgické ordinace posílají k nám do studia.

V žádném případě nechci říct, že tito lékaři vykonávají svou práci špatně, ale stále častěji je řešení problému chodidel a nehtů na podologovi, dokážeme je totiž díky jinému přístupu vyřešit lépe – je to méně bolestivé, rychle a přístup je vždy komplexní.

1. Období řešení problému zarostlého nehtu 29.12.18 až 3.6.19

Žena požádala o pomoc. Dvakrát byl na operaci se zarostlým nehtem na nohou. Část nehtu byla odstraněna. Po nějaké době se vše opakovalo – bolest a zánět se vrátil. Bylo aplikováno rovnátko a použito moderních materiálů a prostředků k úlevě od zánětu, za 4 týdny byla provedena výměna rovnátka, aby se udržel pozitivní účinek.

2. Období řešení problému zarostlého nehtu 10.25.19 až 3.2.20

Mladý muž, 20 let. Léčba po operaci. Byla provedena resekce hrany nehtu. Bylo aplikováno rovnátko s rozprostřením tlaku rovnoměrně na nehtovou desku tak, aby se okraje nehtu nezkroutily a nedráždily měkkou tkáň. Pro odlehčení a k obnovení měkkých tkání byly použity moderní obvazy a prostředky čištění a hojení ran.

3. Období řešení problému plantárních bradavic 27.01.20 až 17.2.20

Muž se na nás obrátil kvůli bolestem, nemohl už ani normálně chodit. Ošetření zanícených mozolů a bradavic manuálně chemickou metodou. Spirularin VS Wart Cream byl používán v domácí péči jako antivirový prostředek pro rychlé obnovení kožních vrstev.

4. Období řešení problému nehtu s onychomykózou 20.09.19 až 27.12.19

Klient přišel s bolestí a podezřením na onychomykózu. Při návštěvě byla provedena abraze poškozené části tkaně. Pro domácí péči byl doporučen Spirularin NS Sérum. Sérum má nezbytné vlastnosti – protiplísňové, antibakteriální, aktivuje růst nehtů, obnovuje strukturu nehtové desky k dosažení ukotvení pozitivních výsledků po ošetření. Korekční systém Titanová nit je instalován pro zajištění správného růstu nehtů.

5. Období řešení problému zarůstajícího nehtu 28.01.20 až 3.3.20

Klient, 15 let. Řešení problému zarůstajícího nehtu pomocí moderních materiálů. Rychlé zotavení a bezbolestné ošetření.

Košík